Sociální sítě

Na dobrý první dojem máte asi jednu sekundu – možná dvě, abyste upoutali pozornost publika. Kdo je vaše cílová skupina: interní, externí – obojí? Odpovídají vaše body zasílání zpráv vaší značce?

Pomůžeme Vám odhalit odpovědi na tyto otázky a doporučit strategie na podporu vašich marketingových cílů. Od fáze koncepčního návrhu až po vývoj a výrobu designu

Každá organizace má několik kanálů, díky kterým se prezentuje navenek. Mediální školení v oblasti sociálních médií jsou skvělým způsobem, jak mohou digitální marketingoví pracovníci zvýšit úroveň svých dovedností.

Co můžete očekávat od školení na sociální sítě?
  • Na základě předchozí analýzy obdržíte návrh řešení, jak správně reagovat na ukázané nedostatky.
  • Co je efektivní, co naopak na sítě nepatří, 
  • Konkrétní příklady, jak by mohla taková prezentace na soc. sítích vypadat, doporučení vhodného obsahu.
  • Jak na práci s obsahem (texty, příspěvky, foto/video) a sponzorovanou část (reklamy, jak nastavit reklamy, cílové skupiny, nastavení, atd.).
  • Nastavení Business Manager vč. propárování s Instagramem.
  • Jak používat publikační plán vč. práce s BM (Business manager)
  • Současné trendy na sociálních sítích.
  • Jaké jsou vhodné formáty příspěvků (TOP Foto na IG, rychlá zajímavá videa do Stories, krátké reklamy TikTok, výstižné texty Twitter, TOP Videa na Youtube atd.) vč. ukázek a praktického vytvoření.
  • Jak funguje Facebook algoritmus, jak nakládat s Instagramem, Stories i Messenger marketingem.
  • Nastavení účtu pro reklamu , vysvětlení principů cílení atd.

Chcete vědět více?

Sjednejte si nezávaznou schůzku a my vám vše představíme přímo u vás.