Mediální analýza

ANALÝZA MONITORINGU MÉDIÍ

První krok k úspěchu je sebepoznání. Je potřeba vědět, jak si stojíte v porovnání s ostatními, kdo ovlivňuje vaše okolí, váš business. Jen tak pak objevíte zajímavé trendy, rizika i příležitosti.

Analýzu monitoringu médií připravujeme vždy na míru. Využíváme několikaletých zkušeností analytiků a PR konzultantů.

„Když budete data čerpat dostatečně dlouho, prozradí vám úplně všechno…“

Ronald Coase, nositel Nobelovy ceny za ekonomiku

Co můžete očekávat?
  • Zjistíme, jaký je váš mediální obraz, zda v něm převažuje pozitivní či negativní kontext. Srovnáme váš mediální obraz s konkurencí.
  • Vyhodnotíme mediální dopady vašich produktových i jiných kampaní.
  • Ukážeme vám, jaká cílová skupina byla nejvíce zasažena (muži, ženy, věk, vzdělání). Připravíme analýzy určené pro vaše výroční zprávy.

Sledujeme např. tyto klíčové ukazatele: obor média, mediatyp, AVE hodnotu, čtenost, rozsah výstupu, formát výstupu, periodicitu, odkazy, výskyt cen, výskyt log, výskyt fotek, výskyt citací, tonalitu, zaměření, zásah v mediatypech, zásah v dané cílové skupině, počet GRPů a TRPů za kampaň či její část, ukazatel OTS atd.

Zaujaly vás mediální analýzy?

Sjednejte si nezávaznou schůzku a my vám vše představíme přímo u vás.